Friday, April 17, 2009

My 乐团 cover - Beyond - 我是愤怒

我是愤怒!我是愤怒!我是愤怒!
应该可以见人吧?哈哈哈!
慢慢欣赏=)
feel free to comment =)

。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。 。◕‿◕。



WOO...OI!! 可否争番一囗气

我是恶梦 天天都可骚扰你 与你遇着在路途 你莫退避
我是愤怒 分分钟可烧死你 几多虚假的好汉 都睇不起

只想吞千吨的怒火 未去想失声呼叫
I'll never die!! I'll never cry!! You'll see!!

WOO...OI!! 可否争番一囗气
WOO...OI!! 真本性怎可以改

你勿说话 皆因今天的真理 讲起始终都跟我 有段距离
拒绝对话 皆因今天的天气 怎样呼吸都不惯 太没趣味

只想吞千吨的怒火 未去想失声呼叫
I'll never die!! I'll never cry!! You'll see!!

WOO...OI!! 可否争番一囗气
WOO...OI!! 真本性怎可以改

2 comments:

Unknown said...

Yo!!! So happy to see that... i appreciate my team a lot!!!...

jim@deadman said...

Yes, although we're still newbie, but we enjoy the jamming and having a lot of fun =)